Jak usunąć konto Xiaomi z urządzenia przed wysłaniem do serwisu?

04.06.2025 14:05

Przed wysłaniem telefonu Xiaomi, Redmi lub POCO do serwisu, konieczne jest wylogowanie konta Xiaomi (Mi Account) oraz wyłączenie funkcji „Znajdź urządzenie” (Find Device). Pozwoli to technikom na sprawne przeprowadzenie naprawy i testów urządzenia.

Dlaczego to ważne?

Aktywne konto Xiaomi z włączoną funkcją „Znajdź urządzenie” może uniemożliwić serwisowi:

  • przywrócenie systemu,
  • odblokowanie telefonu,
  • przeprowadzenie testów po naprawie.

Dodatkowo, po naprawie telefon może wymagać ponownego logowania do konta Xiaomi, co może być problematyczne, jeśli hasło zostało zapomniane.

Jak wylogować konto Xiaomi z telefonu:

  1. Otwórz Ustawienia.
  2. Przejdź do sekcji Konta i synchronizacja lub Konto Xiaomi.
  3. Wybierz swoje konto Xiaomi.
  4. Kliknij Usuń konto lub Wyloguj się.
  5. Wprowadź hasło do konta, aby potwierdzić.

Jak wyłączyć „Znajdź urządzenie” przez przeglądarkę:

  1. Wejdź na stronę https://i.mi.com
  2. Zaloguj się na swoje konto Xiaomi.
  3. Kliknij Find Device.
  4. Wybierz swoje urządzenie z listy.
  5. Kliknij Wyłącz obok opcji „Find Device”.
  6. Potwierdź wyłączenie funkcji.

Co zrobić, jeśli nie pamiętasz hasła do konta Xiaomi?

  • Odwiedź stronę https://id.mi.com i wybierz opcję „Zapomniałeś hasła?”.
  • Jeśli nie masz dostępu do powiązanego numeru telefonu lub e-maila, skontaktuj się z pomocą techniczną Xiaomi.

Dodatkowe wskazówki:

  • Po wylogowaniu konta i wyłączeniu „Znajdź urządzenie” warto zrestartować telefon.
  • Upewnij się, że masz kopię zapasową ważnych danych – niektóre operacje mogą je usunąć.

Przygotowanie telefonu zgodnie z tymi krokami pozwala na szybszą i bezproblemową obsługę serwisową.